lunes, 25 de mayo de 2009

Xerrada Josep Lluís de Gabriel

Director de Bitlonia.com


Josep-Lluís de Gabriel és el Fundador i Director de Bitlonia, ens parla de la seva creació i visió de Bitlonia. Una companyia que es va construir gràcies a tres idees claus:

-l’il·lusió per fer d’internet el principal mitjà de marketing.

-la pasió de fer el que li agrada.

-el compromís de millora cada dia el resultats obtinguts.


Bitlonia http://www.bitlonia.com/ una companyia que va neixer per un grup d’investigació a la universitat Politécnica. Un equip format per profesionals d’alta qualificació amb l'objectiu de fer rentable la publicitat a internet. Una agència especialitzada en màrqueting i en posicionament en cercadors.
Actualment Bitlonia col·labora amb altres centres d’investigació d’Espanya i EEUU. Oferint als seus clients les derreres tendencies de la xarxa.
De la xerrada, cal destacar quines son les noves maneres de captar audiència a internet:
1_OBJECTIUS; què vols aconseguir
2_INDICADORS; vistes segmentades, viralitat
3_COMPETIDORS; sistemes de brenchmarking on-line
4_CONTINGUTS; usabilitat, contingut gratuït
5_CERCADORS; no els anem a buscar, venen, tecnologia predictiva
6_EXCELÈNCIA; focus en productes amb aventatge, creativitat
7_SOCIAL MARKETING; reds socials, blog, video, premsa on-line
8_MEDIS ON-LINE; segmentació dinàmica
9_FIDELITZACIÓ; e-mail microsegmentat, màrqueting de compromís
10_ENAMORAR; entorn que canvia cada dia.


No hay comentarios: